var _wau = _wau || []; _wau.push([tab, "mngua4bhcdea", "dxq", "left-middle"]);(function()

Wednesday, September 28, 2011

Pendedahan Seni Bantu Pembinaan Personaliti - Rosmah Mansor.


Foto 1
tadika banner salsadiablo.com. 


 artgeng JB
 artgeng JB
 artgeng JB
 artgeng JB


" Mengikut kajian yang dilakukan oleh Stanford University, America Syarikat, ia mendapati bahawa bidang seni mendidik kanak kanak dalam membuat penilaian dan perhitungan, penyelesaian masalah dan memupuk aspek pemikiran kreatif","Justeru, sekiranya aspek seni diberikan penekanan dalam pendidikan awal kanak kanak, saya percaya kita mampu membentuk sebuah bangsa Malaysia yang cemerlang, kreatif dan berketerampilan", Penaung Permata Negara Malaysia, Rosmah Mansor.
Kenyataan ini saya petik dari muka 4, akhbar Utusan Malaysia hari ini Rabu 28 Sept. 2011'
KENYATAAN INI DIBUAT DI SEREMBAN. Syabas Utusan Seremban.
Adakah UTUSAN JOHOR/JOHOR BAHRU bersama2 menghayati istilah ' SENI DALAM PEMBELAJARAN'

Kalau pun ada munkin bak kata Seniman P Ramlee 'sedikit, sedikit' atau 'jarang,jarang'

Sekiranya ada pihak yg muskil tentang kenyataan saya ini, sila bertanya dan hubungi saya.
Paparan Foto1 tiada kaitan dgn kenyataan saya ini, ia sekadar untuk perhatian umum, foto dari internet tadika banner salsadiablo.com.


majid yahya 
artgeng@groups.facebook.com
Komuniti Seni Rupa Malaysia

No comments:

say something